Lifestyle02.09.2024

Albert Heijn & Freek Vonk komen met avontuurlijke spaaractie


Ben jij klaar om de wonderen van de natuur te ontdekken, zonder je huis te verlaten? Albert Heijn, Freek Vonk en WWF-NL slaan de handen ineen voor de spannende spaaractie ‘Dieren laten van zich horen’!

Vanaf 9 september spaar je bij elke €10 aan boodschappen voor unieke dierenkaarten. Maar dit is geen gewone spaaractie! Met de bijbehorende Soundbox, gemaakt van duurzaam hout, komen de dieren tot leven. Swipe je kaartje en hoor hun indrukwekkende geluiden. Test je kennis met de quiz van Freek Vonk en leer spelenderwijs over bedreigde diersoorten.

Dieren laten van zich horen: een reis door de natuur

De kaarten nemen je mee op een reis door acht verschillende leefgebieden, van de ijzige poolgebieden tot de groene regenwouden. Freek Vonk deelt zijn passie en kennis in een speciale podcastreeks, waarin hij je meeneemt naar deze fascinerende werelden.

Word een echte WWF-Ranger!

Kinderen die hun spaarboek vol hebben, kunnen zich aanmelden voor een jaar lang gratis Ranger-lidmaatschap bij WWF-NL. Als Ranger leren ze nog meer over bedreigde diersoorten en wat zij zelf kunnen doen om de natuur te beschermen.

Waarom extra aandacht voor deze spaaractie is niet alleen omdat het leuk is , maar ook leerzaam en belangrijk. Het laat zien hoe mooi en kwetsbaar onze natuur is, en hoe belangrijk het is om samen te werken om haar te beschermen. Dus doe mee, spaar, leer en geniet van de wonderen van onze planeet!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.

Verder lezen over Albert-Heijn

Albert Heijn duikt met Blue Home in de wereld van keukenapparatuur

Nieuws11.10.2024

Albert Heijn duikt met Blue Home in de wereld van keukenapparatuur

Albert Heijn Lanceert de AH leefstijlcheck voor een fit najaar

De zomervakantie is weer voorbij, de dagelijkse routine dient zich aan en dus wordt het tijd om de bekende vakantiekilo's vaarwel te zeggen en weer in een gezond ritme te komen! Albert Heijn begrijpt dat dit soms best een uitdaging kan zijn en komt daarom met de gloednieuwe AH Leefstijlcheck.

Lifestyle28.08.2024

Albert Heijn Lanceert de AH leefstijlcheck voor een fit najaar

Albert Heijn gebruikt kindertekeningen en AI voor hun paasassortiment

Slimme jongens en meisjes daar Albert Heijn. Binnenkort is het Pasen. Dan wil je iets bedenken met kinderen want dat motiveert de ouders om flink wat paas gerelateerde lekkernijen in te slaan. En zo'n idee scoort natuurl...

Nieuws16.03.2024

Albert Heijn gebruikt kindertekeningen en AI voor hun paasassortiment

AH Overblijvers zijn er weer en wat doe je met eten dat over is van kerst

Zo aan het einde van het jaar eten we wat af. Maar er blijft ook vaak heel veel eten over. Niet altijd makkelijk want wat doe je met de leftovers van het kerstdiner en de dagen daarna. Niet alles is altijd houdbaar maar...

Nieuws29.12.2023

AH Overblijvers zijn er weer en wat doe je met eten dat over is van kerst

Het hamsteren bij Albert Heijn bestaat inmiddels 20 jaar

Het is misschien wel een van de beste marketingconcepten in ons land: de hamsters van Albert Heijn. Deze iconen vieren dit jaar hun 20-jarig bestaan en zijn inmiddels synoniem met de supermarktketen. Om dit jubileum te v...

Nieuws20.03.2023

Het hamsteren bij Albert Heijn bestaat inmiddels 20 jaar

Albert Heijn introduceert AH Overblijvers-pakketten in winkels

Vanaf vandaag kunnen klanten in elke Albert Heijn winkel in het hele land Overblijvers-pakketten reserveren en aanschaffen. Deze pakketten bevatten producten die aan het einde van de dag overblijven en dichtbij hun houdb...

Nieuws12.09.2022

Albert Heijn introduceert AH Overblijvers-pakketten in winkels