Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.
Albert Heijn verrast met een best bijzondere nieuwe stap: eigen keukenapparatuur! Onder de naam Blue Home introduceert de supermarktketen een lijn van moderne, betaalbare apparaten, waaronder een broodrooster, blender, staafmixer, waterkoker en een Airfryer.
Albert Heijn Blue Home keukenapparatuur
Deze stap roept natuurlijk wel wat vragen op. De meest voor de hand liggende zijn, wie is de ‘mysterieuze’ fabrikant achter deze apparaten? Hoe goed zijn die Blue Home producten eigenlijk en zijn deze echt concurrerend ten opzichte van gevestigde merken? Is het een blijvertje of een tijdelijke actie richting de feestdagen? En is dit de voorbode van een nog groter non-food assortiment bij Albert Heijn?
Wat we in ieder geval weten:
- Aantrekkelijk design en betaalbaar: Albert Heijn benadrukt de combinatie van aantrekkelijk design en een goede prijs-kwaliteitverhouding.
- PFAS-vrij en 3 jaar garantie: De apparaten zijn PFAS-vrij en komen met 3 jaar garantie, wat duidt op vertrouwen in de kwaliteit.
- Focus op gemak en gezonde maaltijden: Albert Heijn positioneert de lijn als een manier om klanten te helpen gemakkelijker lekkere en gezonde maaltijden te bereiden.
Wat we echter niet weten:
Voordat je een no-name product gaat kopen, hoe aantrekkelijk de prijs ook, wil je eigenlijk toch wel weten wie de fabrikant is. Ali-kopers denken waarschijnlijk nu, waar maak je je druk over. Albert Heijn houdt in elk geval de lippen stijf op elkaar over wie de apparaten produceert. Daarbij is het echt nog afwachten hoe de Blue Home producten zich verhouden qua prijs en kwaliteit ten opzichte van andere merken. Wordt dat Blue Home een blijvend onderdeel van het Albert Heijn assortiment en breidt het assortiment zich verder uit met andere non-food artikelen? Of is dit gewoon een try-out?
We zijn eigenlijk best benieuwd naar deze nieuwe ontwikkeling! Albert Heijn heeft een sterke reputatie opgebouwd met eigen merk producten in de food sector. Het is interessant om te zien of ze dit succes kunnen vertalen naar de wereld van keukenapparatuur. Alles valt en staat natuurlijk met de kwaliteit en de prijs van de producten. Als ze erin slagen om goede kwaliteit te leveren voor een aantrekkelijke prijs, zou Blue Home zomaar eens een succes kunnen worden!
Wat denk jij?
Ga jij de Blue Home apparaten van Albert Heijn een kans geven? Laat het maar weten in de reacties! De Blue Home producten zijn vanaf 14 oktober verkrijgbaar in de winkel en online via https://www.ah.nl/producten/merk/blue-home. Het heeft nu alleen nog niet veel zin om de website te bezoeken. Veel pagina’s zijn nog niet compleet of verwarrend.
Verder lezen over Albert-Heijn
Lifestyle02.09.2024
Albert Heijn & Freek Vonk komen met avontuurlijke spaaractie
Lifestyle28.08.2024
Albert Heijn Lanceert de AH leefstijlcheck voor een fit najaar
Nieuws16.03.2024
Albert Heijn gebruikt kindertekeningen en AI voor hun paasassortiment
Nieuws29.12.2023
AH Overblijvers zijn er weer en wat doe je met eten dat over is van kerst
Nieuws20.03.2023
Het hamsteren bij Albert Heijn bestaat inmiddels 20 jaar
Nieuws12.09.2022